diffrent

Har inte haft en så syssolös kväll någonsin. Pluggandet gick tyvärr inge bra alls, eftersom skolsakerna var glömda i skåpet. Inte bra. Så jag vet inte ritkigt vad jag ska göra. hatar att ta det lungt och sitta vid datorn/TV'n haha.
Tittar igenom några gammla bilder. Och jag ser hur mycket jag förändrats på bara några år. kulkul


Jag och Karin för cirka 100 år sedan, så små!
Bilder är suddig för vi tog med cam som man använde så väl föritiden (haha)


Vad tänkte jag med? hur kunde jag låta mig se ut så här haha!
Varför har jag krusat håret, herregud.


Kommer ihåg den här dagen med paola haha.
Här börjar jag väl se ut som jag nästan gör nu, fast usch vilken hårfärg och uä nej sådär ser jag inte nästan ut nu hoppas jag

Jag i sommras , gud vad sommaren är saknad

Kommentarer
Postat av: paffan =D

OMG hur kunde du lägga ut en sån ´bild på oss ? :)

2008-12-17 @ 12:37:44
Postat av: karin :)

vilken vacker bild du hittade :O

den är tagen i mathias rum hahah =D tror vi gick i 4an...

2008-12-17 @ 16:08:24
Postat av: sara

Jadu Paff, jag vet inte hahaha! ville bara bevisa hur aggly vi var förr i världen :D <3

2008-12-17 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0