Julen är över.

Nu är julen över. På något sätt  känns det skönt också. Min jul blev jätte bra. Började med att jobba till klockan ett. åkte sedan och hämtade upp brorsan hos hans tjej. sedan åkte vi vidare hemmåt till skultuna. Paola kom förbi en snabbis och vi skulle ha en liten mini-jul haha. Vi bytte julklapp och insåg sedan när vi öppnat dem att vi gett vararandra samma present! För vi har alltid haft likadana halsband och vi har alltid vellat haft det matchande silver armbandet till. Och båda tänkte tydligen samma sak, " den perfeckta julklappen" så vi bytte armband med varandra och fick oss ett gott skratt! haha. Sedan åkte hon hem och firade sin jul hemma. Och vi fortsatte våran firning med att kolla på kalle anka och pappa gjorde förberedelser inför maten. När maten var klar åt vi och pratade och sedan blev det julklapps byten. Och nästan samma sak hände igen! Jag hade ju köpt en sammlings skiva till min bror, och exakt samma skiva gav min bror till min pappa! så då fick man sig ett gott skratt igen haha! sedan blev det iaf att vi gick vidare till släkt och vänner och umgicks med dom sent in på natten.
Och en julklapp blev jag jätte glad för :D nämligen nagelförlägning! och paola hade fått samma sak, så imorrn blir det till att åka ner på stan och beställa tiderna. men det finns inte innan nyår men men! Sen fick jag britneys parfym, eftersom jag älskar henne! och pengar och smycken och sånt. jätte bra.

Idag blir det att bara ta det lilla lugna och kolla på tv's alla filmer och paola skulle komma och umgås med mig i soffan med allt jul-godis som finns kvar. men vet inte om jag är så välldans sugen på det direkt. igår blev det lite mycket mat och godis. blir väl jul mat idag också, uääch.
nåja ha en fortsatt bra julhelg påer, och hoppas eran har varit bra.




 Bianco hjälpte mig slå in klapparna haha!

Kommentarer
Postat av: PAFFAN

OMG HAHAHAHA

2008-12-26 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0