Julklapps handel

Idag skulle dagen bestå av att inhandla julklappar. Det är inte inom den bra fronten tycker jag. Jag är verkligen sämst på att hitta upp julklappar. Liksom som någon annan vill ha, svårt det där. Och dagen slutade med inköpspåsar till mig själv... Så typiskt mig, en mascara för  för mycket hittade jag på också. Hittade på en riktigt snygg tröja till min broder. Men den kostade tok för mycket för min ekonomi just nu. Får se hur jag gör, jobbar ju ihelgen iallafaller. Sen tänkte jag köpa så mamma kan få gå på SPA. Också välldans dyrt, men är inte hon värd det?mja kanske . haha.
Nåja nu måstej ag fortsätta me pluggandet för samhällsekonomin, så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att det går bra med pluggandet =)

2008-12-16 @ 20:32:20
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0