Pluggning och annat för idag

Imorrse var det matte nationella. usch gick inge vidare, precis som förväntat. Mattematik är verklien inte min sak.. Sedan samhäll. Sedan bar det neråt mot stan med Sandra och Linni. Vi ätade lite sub way och trånade kläder, inte ovanligt det inte! Sedan blev det utvecklingssamtal kvart över 2. Jaa de var väll ungefär min dag det.. Blev inge mobil köp idag för att en viss kalle inte orkade vänta på mig eftersom han sluta klockan 10. Men imorrn blir det mobil, hoppas jag på iaf. Fårse om jag ska till gymmet om Becka blir friskus.
Nu ska jag sätta igång med pluggandet! väl behövande kan jag säga! Kännde pressen på mig efter utvecklingssamtalet. *Så nu blir det kääämpa på!

Pusspuss, SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0