sammanfattning

2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom mitt 2008!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, klart

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Näej. minns dom inte enns. haha mitt minne är bra kort

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
föräldrar?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej nej!

5.Vilka länder besökte du?
Har varit i kroatien och på kryssning till findland om det gills vet jag inte

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Joraå. men det blir nog bra

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Kommer minnas många roliga stunder, men datum, herregud vem minns sådant

8. Vad var din största framgång 2008?
fattar inte hehe

9. Största misstaget?
 Vet inte om jag gjort något väldans stort misstag direkt, men små misstag har man ju gjort många

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit sjuk, typ förskyld några gånger

11. Bästa köpet?
Alla mina kläder haha och att jag piercade tungan om de räknas som ett köp men det tycker jag ja

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Kläder och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja mycket, speciellt alla mina vänner !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Så många låtar igneom 08.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Alltid glaad :D haha nejmen hm har kanske varit gladare då

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gjort mer? typ rest mer kanske

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte

18. Hur tillbringar du julen?
Men släkten!

19. Blev du kär i år?
Blev nej.

20. Favoritprogram på TV?
kollar ju inte så jätte mycket på TV. men kanske ehm desperete houswifes

21. Bästa boken du läste i år?
tror faktiskt inte jag läst en enda bok detta år. skämmigt haha

22. Största musikalista upptäckten?
haha what?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
nej minnsi nte

25. Något du önskade dig men inte fick?
jorå

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
det var typ en tisdag eller något sånt. så det blev inte så mycket mer än att vara med vännerna tror jag. så längesen ju.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
fanns det säkert men jag har gillart 08 precis som det varit.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
vadå kläderna eller vadå?

29. Vad fick dig att må bra?
allt

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
vilken är man inte sugen på ?!

31. Vem saknade du?
 ingen :P haha

32. De bästa nya människorna du träffade?
Har tärffat så många bra människor ju.


Kommentarer
Postat av: karin

Sara, den där frågan om någon av dina vänner har blivit föräldrar, de känner du ju en som blivit :) joanna =D

2008-12-30 @ 21:53:45
Postat av: sara

sv: juste juste!

2008-12-30 @ 22:46:11
Postat av: Linnéa

kul med såna listor :)

2009-01-01 @ 20:06:29
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0