Söndag

Nu är det söndag. och arbetet har pågått i flera 100 timmar. kanske inte riktigt.. men det känns nästan så. nu är jag trött och vill sova haha. helgen har varit lugnaste på länge med mycket jobbgöra. Igår blev det en träff men Karin och Kay. Vi pratade massvis med strunt, varma mackor( inte för att jag åt men men) och massvis med mer prat. Måste ju prata om händelser och sådant eftersom vi inte ses allt för ofta längre. måste ändras på!
Imorgon blir det fullt upp inför jul. Jag har inte hunnit med julklapparna som jag ska, så de ska inhandlas i sista sekund imorrn (typiskt mig) sen inhandla lite kläder, julstädning och annat strunt. för sen har jag inte tid efter som jobbet ställer sig ivägen. Men snart är det faktiskt jul, men vart är min julstämmning? fjärde advent är det också just ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0