elektroni vandring, inget för mig

Dagen har gått välldans snabbt måste jag säga. Skön har den också varit. Förengångs skull så somnade jag tidigt, redan klockan 9. Sedan nästa mrogon vaknade jag klockan 9, utan väckarklockan! Började skolan 12 så tog det lite lungt och talla sedan iväg till bussen. Väl i skolan hade jag redovisning, gick finnemang. Slutade runt 2 snåret och då blev det hem till Becka o vänta på kalle som slutade skolan 3. Sedan bar det av mot elgiganten och så köpte jag min efterlängtade mobil! haha ska aldrig mer gå in i en elektrnoni affär med en kille, my misstaake! Tog nämligen oss 1 timme att vandra igenom den.. usch.. men antar att elektroni är som kläder för mig eller något.. hmm.



här är den, min nybehövande mobil, snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0