Första adventen

Idag är det söndag och till och med första advent! Ja hemma är det inte så välldans mycket ljusstakar och juligt inte. Nej har inte hunnit med alls att det är första advent. Nämligen har nästan hela min helg beståt av att jobba. Usch, men pengar är pengar och det innebär ju kläder. haha.
Och idag så har ju självklart barnet bestått av att jobba sedan blev det en snabb visit hemmåt för att äta mat och sedan på bussen och iväg till gymmet. Ja har ju nämligen blivit riktigt duktig på det dära med att gymma och träna. Jag och Becka är duktiga det tycker jag. Idag blev det mest springa på rullbandet. Genomsvettig som jag va blev det hemmåt för att duscha. Nämligen gymmet stängde haha.

Men ha'de bra och allt sånt där.
/ SARA .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0