inför julen- pepparkakor!

Vad bra det känns med en blogg igen. Liksom kunna skriva ut det man känner fört.
Nåja kan glädja er med att julen snart är här! Och det innebär en stor maximal mysfaktor eller något liknande, haha.
Fredagen bestog nämligen av att BAKA! Pepparkakor för full rulle blev det! och självklart struntprat.
Jag som inte gillar pepparkakor så välldans mycket, glädje mig gott och väl väll med degen. svuuulll.
Senare på kvällningen blev det någon form av skräckfilm. Jag och Sandra gömde oss bakom täckerna när det blev för läskigt. sånna är vi.. haha.

Resultat:




Sandras och mitt egna resultat, nåja alltid något att komma med..





Kommentarer
Postat av: jennifer

mysigt ni ser ut att ha haft det

2008-12-01 @ 02:39:27
URL: http://blackribbon.blogg.se/
Postat av: Gynning

Haha vilka roliga pepparkakor! Alltid trevligt med lite julmys.

2008-12-01 @ 09:54:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0