beroende

Igår var ja hemma hos min farmor och farfar med paola :) vi hade de trevligt. Ja och paola kika in i farmorns garderob och hitta massvis med fina fynd. Min farmor är riktigt duktig på dedär med kläder!

Jaja idag på jobbet vare väl som vanligt. Massa människor som spelar upp sina pengar på värdelösa spel. Som trav, lotto jaa allt det dära. Finns såå mycke.
Men idag var fan de värsta jag varit me om på mitt jobb!
Den ökända spelaren kom idag (alla som jag jobbar med snackar om att han tippar för så himmlans mycke pengar)
idag när han gav sina spel anketter till mig så spelade han förs för 15 tusen kronor:S Han vill ju inte att någon annan kund ska se hur mycket han spelar för så vi fick gå runt hörnet och diela med pengarna. Sen efter ett tag spela han på travet fö 15 tusen kronor TILL! helt sick. 30 tusen kronor på en dag :S fatta vad man kunde göra för dom pengarna istället?
snacka om spelberoende. Hörde att han spelade för 35 här om dagen. Stackarn typ.jaja. han får skylla sig själv. Vi känar ju bara massa pengar på det.

Men nu måste jag iväg igen. ska bara byta lite kläder och så. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0