en skön balkong

Idag var jag på fötter på praktiken så att säga. Har ju inte varit där sedan i Tisdags. Idag var det riktigt kämpigt än va det var förra veckan tycker jag. Men att springa runt fram och tillbaka i stadshuset, så förstår man nog varför jag blir lite trött. Det är nämligen stort, väldigt stort. Och jag med mitt lokalsinne (ni som känner mig vet hur illa det är) hittar ingenstans. Går vilse bara jag ska till omklädnings rummet. Tur så har jag Helena vid min sida nästan jämt.

Sluta klockan två, vilket ingen annan gör. Så jag fick för mig att gå och inhandla veco revyn och lite blandat godis. Verkligen ingen grej jag gör :P En tidning liksom, jaja idag fick det bli en sådan. Riktigt skönt att bara sitta på min balkong och avnjutat :D
Ska försöka komma iväg till gymmet nu, och få bort godiset (haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0