första april

sovmorgon idag. och jag är så glad idag :) och vädret är på topp! Solen bara lyser.
Igår var det värre, regnade var gråt och dant. och de påverkar mitt humör till lite halv sur.
Men idag :D:D så är ja glad. Har nyss ätit något mörkt bröd med den sista skvätten apelsin juice. hatar när den är slut. Apelsin juice är så gott haha.
Och idag är det första april. Tiden går så fort? och idag får man luras. usch ja gillart inte HAHA! Hatar att bli lurad, å jag går på det varje gång. Typiskt att man är så dum som jag är ibland. men men.

Oj upptäckte att jag måste skynda mig lite, min buss går snart. Ännu en dag i skolan. Men sista veckan inför påsklov (Y).
Ha det bra idag :) och bli inte lurade haha :P
Slänger in dagens simpla Outfit.
eller inte.. dumma typiska minneskort fungerar inte i datorn! huuuh!
haha aja hejdå :D


funka till slut hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0