första praktik dagen

Happ, idag var det min första praktik dag. På the new place. Så kallade Någonting-huset. Ucho, fick  ett sådant där hjärnsläpp. Minns inte va det heter. Iaf så har dem feting dyra saker där! Min praktik lärare som "har hand om mig" berätta att de låg två mattor inne i ett konferensrum som var värda 175 tusen styck. mja herregud, tänk så mycke kläder för den summan. jaja.
Stod mest i kassan sen hjälpte jag till lite med sådant som skulle ut ltie här o var i det stora huset. Svårt att hitta, de måste jag säga. Men lär mig nog snart.

Efter praktiken blev de shopping. Två par snygga leggings. sen en klocka och så var de nå mer jag inte minns.
Nu ska jag sova så jag orakr upp imorgon. New day.

Dagens favorit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0