hejsan


Imorgon är det måndag. det ska bli skönt me en lovvecka. har lite jobb
 torsdag-fredag. men de är inte så mycke :)
Ja hoppas ja får jobba på brukset. gah kommer sakna :P tråkigt att sluta där.. men så kan det vara. men nu ska jag sova. Känner mig helt slut, sovmorgon imorrn wiii.

Jag måste bara tillägga att Ja är så trött på det. Att jämt vara den som ska höra av mig och försöka träffas och hitta på saker. De gäller liksom inte bara ex-vänner, utan min m också.. De är alltid, alltid jag som ringer. De enda du gör för mig är att ge pengar. de räcker inte långt..
Men en sak är säker, jag blir lika dissad varje gång. av er.

HEJ.

Kommentarer
Postat av: PAFFSAAN

Inte av mig snuttan för jag finns alltid vid din sida always och jag vill alltid vara med dig :D love yah <3333333333 / din bästa vän ^^

2009-04-06 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0