Hela arton

Fredag, innebär min bästa väns födelsedag! HELA ARTON NURÅ :D Åts lite tårta idag och lite firning. Henner present av mig blev ett par super snygga skor ju. Sen idag fick hon en klocka :)
Så ikväll blir det att fira och så :) Vi ska till Löga med vännerna och grilla och förfesta lite :) Sen blir det nog party eller så. Jobbar imorgon också.

Sen i skolan idag, fick jag se Linns tatuering. Så snygg. Inte lite avensjuk här altså. Men som sagt så ska jag ju göra en snart :)Nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning för kvällens. HEJ.














Kommentarer
Postat av: Paola

WIHHOOOO TAAAAAAAAAAACK ÄLSKLIGN =D <333

2009-04-18 @ 18:20:03
URL: http://paolaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0