Konrad för första gången haha

Har inte bloggat för vem vill missa de fina vädret som är under denna helg. Helt otroligt bra :)
Men min helg har varit sketans bra :D

Måste säga att min plan lyckades som smort :D Det jag pratade om i mitt förra inlägg. Var att jag skulle försöka komma in på krogen ! och jag har ju inte fyllt 18 ännu. Det är cirka två månader kvar, knappt. Men som smort visa jag bara mitt egna lägg och kom in :D Vakten såg nog att ja inte fyllt än för han log till lite haha. Komiskt.  Men in kom jag iaf :) Och kul som fasikens var det! synd bara att en dryg vimmel fotograf försökte få ut mig. Bara för jag kände han förut så han viste att jag inte var arton. men så kan det vara ;) Gick endå.

Började iaf med för fest hos Bellas syster. Riktigt roligt. Sen tog vi taxi till stan. och så blev det Konrad :)


Jag,Bella,Sandra,Paola. Lägg märke till Bellas coola tröja (Y)





Och vi inne på krogen :) tyvärr blev de ingen vimmelbild. fast de är ju inte så konstigt.

Vi med våra muskel smurf drinkar (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0