Obooy

vilket väder det är idag :) Riktigt soligt och fint. Fast imorrse var det lite kallt pågrund av de kalla vindarna. Men nu blåser de inte längre. Såå nä inte ska jag sitta här hemma och dega, när solen lyser. Jag ska snart iväg igen.

Skoldagen gick fort. hade bara två lektioner. Men var kvar ett tag till för att vänta på Sandra och då fick jag lite uppgifter klara! Jag måste säga att jag börjar bli riktigt duktig med skolan. Nu ligger jag faktiskt inte alls efter längre och så är jag före mina vänner haha. duktiga jag.
Efter skolan aif så tog jag och Sandra bussen till hög-skolan och gratis fikade en stor fet god smörgos och en festis.
Blir alltid godare när man får något gratis ;)
Nu ska ja kila. Kolla på kattungar ikväll också :) ska skaffa en, även fast pappa protisterar. han kommer gilla den endå :)
haha!
HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0