söndakväller

Idag blev det jobba. Gick okej. Sen hem till mamma en snabbis för att hämta min kvarglömda mobil. Sen hemmåt och kolla på wild child, bra film det där (Y). Sen harj ag väl inte hunnit med så mycke mer än så. Har precis duschat nu och inväntar Paola som ska övernatta här.
Imorrn börjar min andra praktik. I västerås. Två hela veckor japp. Känns motit faktiskt, men måste är ju ett måste. Så får det bli. Och ovanligt trött är jag också. Vanligtvis brukar jag vara natt ugglan nummer ett :D haha och vara vaken till typ ett kanske. Men nu är klcokan bara 10. Ovanligt. Men snart kommer Paola. Och då blir det väl ett iallafall. Fast måste vara duktigt imorgon. Ny praktik-nya upplevelser. Uscho, vill ha min gammla tillbaka.:)

Och så hörde jag att brodern & sin Stina fått ny lägenhet :) en toppen sådan. I Sundbyberg tror jag det hette visst. Det ska bli kul att få komma och se den sen när de flyttat in. Desutom den osm ser mest framimot att jag fyller arton och kommer in på krogen, är nog brodern min! För han tjatar om att han vill att jag ska komma upp till dem när jag är mina arton och kroga med dem. Haha det kommer bli komiskt kul. Ser verkligen framimot 18.
Desutom ihelgen som kommer, så fyller Bellsan år :) Firning igen :D

Aja höres&så :)


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack ska du ha! Jag gillar den starkt!! Det är mycket fint man kan hitta på secondhand. Det bästa av allt är att den bara kostade 85:- hihi!!



Jätte roligt att du kollade in i min blogg!! Hoppas du gör det fler gånger!!



KRAM på dig

2009-04-20 @ 20:20:16
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0