Typiskt

Ett sådant där " kan-inte-sova" inlägg fick jag för mig att göra. Kan inte sova. Hatar när det är så :P Man bara ligger å vrider och vänder runt så täcket till slut är virrat runt hela kroppen och man kan inte röra sig. Typ . hahaha.
Och när ja tvätta min efterlängtade tvätt idag, så upptäckte jag en hemsk upptäckt :/ Min tröja har blivit från storlek S till storlek xxxxxxxxxx-s :P HAHA nästan iaf. Och den som var ganska dyr också. Typiskt.. Fick stå och slita i den tills den nästa gick av på mitten :) Lite längre blev den ju.. Men undrar varför den är så hård? Den var typ silk matrial förut. jaja, vem har sagt att tvätta ska vara lätt? hehe.

Imooorrrn väntar jobbet. Sovmorgon. Åker väl halv 10 hemifrån imorrn. Skönt. Men fullt upp blir det imorrn.
Nu ska jag försöka vrida på mig lite mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0