jag är ersatt ;)..

HejBlogg!
Har jobbat mig igenom heeela långa dagen, så fötterna värker sönder sig. Värre än att gå i klackskor en hel natt, garanterat! Sen efter jobbet städade jag upp mitt rum så det blev cleanist rent! Och nu är jag nyduschad har satt på mig en ansiktsmask och hårinpackning och lackat naglarna. Egentligen hade jag och Bella tänk att dra en krogen runda ikväll, men både hon och jag ballade ur. Hon för sin fattigdom och jag för mina fötter! komiskt.
Desutom känner jag mig inte lika glad idag, som jag brukar vara. Igår var de nästan så ja hoppa upp och ner för jag var så glad och idag har jag kännt mig lite nere faktiskt. Känns som jag vill hoppa in i första bästa sko affär och köpa de dyraste mest snyggaste skorna det har, det får mig faktiskt att bli glad. Men bara för studen iförsig:P

Nu ska jag snart lägga mig i min säng och läsa min SOLO tidning jag köpte idag, sedan skölja ur hårinpackningen och så blir de nog en tidig sovkväll. För alltid när jag sovit lite blir jag sur haha.
Så ha en fin kväll läsarna, godnatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0