Rävnäsen

JÖÖööÖsuus vad jag har myggbett? Minst 40 stycken, och alla attakerade mig och inte bella. Typiskt.

Idag var våran skola, eller ja hela HR på en held dag i rävnäs. Vi "stora" treor skulle ta hand om de "små" ettorna&tvåorna vid olika stationer. Ja sammarbetade med Bella vid en station som vi stod vi helaaa dagen. Kul? Neej jag hade självklart på mig leggings och höll på att dö för det var så kallt. Desutom så var jag väldans populär bland myggen, som vanlit..
Våran station gick då iaf ut på att bygga upp massa tunga stora avsågade träd på en rad, på en stubbe. Gick väl fint för de mesta. En del fick dom i huvet, komiskt huhu.
Jaja. Sen blev de korv ätande och frysa vid havet typ.
Sen blev de lite vid stationen igen sen hoppa alla av glädje när bussarna anlände hahaha.

Efter trippen til rävnäs, så åkte jag och Sandra till hennes moders jobb och fikilika. Sen hem till henne en stund.
Sen blev de staden för lite små shopping och mit kvällsningen blev de ännu en fika me bästa tjejerna :) Alla samlade.

Här kommer rävnäs bilderna. Lägger defnitivt inte ut dom sjukt sjuka korten på mig&peddo-Linni.


Altså alla vi tre ser så sjukt över-trötta ut. och fula HAHA.Här är vi iaf på G till rävnäsen.


Ibland kom de liksom inga tillvåran station...

Så vi försökte bygga ihop de själva. Vilket inte gick så bra.. tusan va glad jag va idag?


Avslutar med peddo Linn.


Kommentarer
Postat av: v e v v e

Vad händer imon? :)

2009-08-31 @ 22:36:58
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Ledsen om jag gör reklam, men jag tänkte att du kanske ville vara med i min Veckans blogg-tävling? (:

2009-09-01 @ 09:11:54
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: javaneh

söt blogg:)

2009-09-01 @ 16:24:03
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0