Hej!

Blev ingen utgång för mig igår kväll. Jag tappade nämligen lusten och åkte hem från Bella med elva bussen hemmåt.
Vi hade riktigt mys dag. Vi gjorde smoothie hämtade massa täcken och kuddar och givetvis så blev det att se twilight filmen. Både jag och Bella är ju så att säga lite nördiga och har snart läst ut alla fyra böckerna. Fast bella ligger en bok före mig. Läser så segt jag:P

Här är mina nya shoes från Bianco. Snygga va? Lite ormimitation. Betalade endast 50 kr? Men kanske för att jag hade present kort där på 500 kr, eftersom mina skor där gick sönder för ja trampade i lera i sommras. så gav dom mig ett presentkort istället för ett nytt par. Eftersom storlek 36 var slut.




och äntligen är jag klar me den här dumma staket saken jag målat. Fast jag kan lova er, att jag var iprincip lika röd jag med. (Spillde färgen lika mycket över mig själv så att säga)

Nu ska jag sola vidare och invänta Thryssen & Karin som kommer snart.

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

fin blogg!=)

2009-08-09 @ 12:07:21
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0