Väntan

Hej!
Har fått vara ledig från skolan idag. Gissa lycka? Min lärare är då bäst, var bara jag som fick ledigt :P haha!

Min dag igår var den segaste på länge! Den bestod av väntan hela dagen.. I skolan fick hela våran klass sitta vid våra bänkar och vänta på ett kort samtal vi skulle ha enskilt med läraren. Och de tog ju sin lilla tid? Från 9 till halv 2 fick vi sitta där! efter skolan åkte ja med Tove till strömsholms djursjukhus för kissen ramlat från 4:e våningen. Där fick jag fortsätta min väntan bland massa trasiga hundar och katter! Jaja så kan det vara haha.
Sen fick jag hämta ut mitt H&M paket från posten mot kvällningen. Ja då passade ju inte något förutom en stickad kofta. Skorna var för trånga, en topp hängde ända ner till knäna och en väst som var för ful på mig. Jaja ska skicka till baka skiten idag och shoppa sen istället. Mycket bättre så! haha :)

Något roligt jag och Tove ska göra i september är att åka till Stockholm på "the studio". Jag vet egentligen inte om jag vill, men hon tvingar mig. Hon fick de gratis av en kompis och Tove fick ta med 5 st vänner. Självklart fick jag bli en av dom. Men ja de kommer nog bli jäkligt komiskt? Jag tycker de är skämmigt haha.
Löser sig nog hehe..

Å för er som undrar varför jag inte svarar på era SMS är för mitt comviq kompis är slut + inge pengar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0