Stallet

Idag har jag varit i ett stall, ja ni läste rätt!! Ett s t a l l  !! :)
Jag har slitit som en gris, ska ni veta !! & julpynta gjorde vi också lite fint till Axels box!
Men de kanske ni inte visste, men en gång i tiden va jag en häst tjej ;) red i fem år förtusans.
Aja

Nu blir de duschning, fixning av mig&kay ( ska sminka henne ) sen kommer lite fler folk, å förpartaj hos mig.
Sen blir de väl att gå till någon allmän krog!



                                        

Visst låna jag fin outfit av Kay ? Jackan passa perfekt !! ( hennes mammas ) haha.
Bästa hästen :)


Kommentarer
Postat av: LINDA

Vad fin den nya designen blev! :) Eller vet inte om den är ny, men var ju ett tag sen jag var inne sist! :)

2009-12-04 @ 20:47:15
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Tilde

Söta hästar!

2009-12-05 @ 12:29:52
URL: http://tildesj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bästa hästen ever ^^ <3<3<3 + bästa sara ever ;) <3 hehe

2009-12-05 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0