sushiiiiiiiis

Då har julklapps handel avklarad, så sköööööönt de måste jag säga!!
Självklart köpte ja lite jul-klappar till mig själv också (A)!

Efter julklapps handeln fick de bli praktik. Skön dag.
Jobba med Kattis & Viktoria ( hon gick ut student från samma skola som ja förra året).
Sen kom wanna med en stor choklad tårta från systarna Erikssons. Gott!
Efter några timmar så fick Viktoria för sig att äta sushi.
Så jag snodde till mig en rulle från henne. & ja trode de skulle smaka huuh, men de visade sig vara ganska så gott faktiskt! Så nu är min oskulds-sushi avklarad!

Imorgon blir de fullt upp. Ska bort hela förmiddagen sen mot kvällningen ska vi fira Sandrao, blir tackos mys. Sen drar de till krogan.

                           
                       Men rå fisk kan ni fet glömma att jag stoppar i min mun!
Nu ska de duschas, sen kommer Pao.
Pussili.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0