Vardagslyx

Idag var ja ju som sagt ledig, hur skönt.
Men Imorrn blir de sista skol dagen på ett bra tag!
Praktiken börjar en vecka, sen åker vi ju iväg till Estland ;) sen blir de ju julLov. fytusans vad ja längtar!

Idag unna jag & Pao oss lite vardagslyx. Tackos!!
Vi lagar ju oftast mat själva, eftersom min fader jobbar hela dagarna och paopao bor ute på landet.
Så vi handlar själva också, fast såklart betalar ju pappa tillbaka mig senare:P
Men iallafall så var vi och handlade och skulle ha gräddfil, jag ska peka på något i kyl-disken och vipps så får jag ner minst tre stycken yogurt burkar, och de kommer en skvätt över mig och jackan. Tysta vände vi oss om och gick därifrån..

                      
                      
                       
mycket majs ska de vara!
hahaha.

Imorgon är de fredag, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0