aldrig nog av fransar

som sagt har jag gymmat. fast ja inte gymmat. vi tog någon knasigt pass jag och Pao. man skulle rulla runt med en stor boll. jamen ni kanske vet vad jag menar. man ska göra olika övningr med en kolosal stutts-boll. men det var itne riktigt min grej. inte alls. jag gillar när de är mer fart i det  jag gör. Afro dans är skit kul. men de passen har man missat.
Och jag och paola bestämde oss. nu ska vi börja vårat nya liv. höhö. får se hur länge de håller. och det innebär inge godis eller något sådant alls. men natur godis är en självklar het. de är så mycket gott och inte så jätte onyttigt heller. så det här ska nog gå bara bra!

Och efter gymmandet blev vi kvar på stan ett bra tag. Jag fick ju 100 kr idag av min praktik. ja dom rök ju på engång haha plus lite mer pengar då. men jag köpte denna fina frans väst idag. fiiint. ja har redan en fransklänning. men so what.





and the new life höhö.
God natt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0