:D:D

Igår somnade jag på engång när jag gick och la mig. Det va riktigt skönt. brukar få lov att ligga och vrida och vända mig tusen gånger om tills jag skal kunna somna.
Men nu den här morgonen var värre. ville verkligen inte upp. Klockan började ringa klockan 6. Så till slut tog ja mitt och Sandras knep. Att rulla åt sidan tills man ramlar ur sängen. då är man garanterat vaken iaf. och det funkar. hahaha.
Så halv 7 blev det att vakna. sedan till praktiken och kämpa. fick städa ovanlit mycket idag. men fint blev det ju.

Imorrn är det äntligen helg :D:D och jag tror jag ska ta den ganska lungt faktiskt. Eftersom jag måste spara in lite money.
har jag någonsin varit såhär snål med pengar? noopp. men eftersom jag bestämde mig så sent som i förrgår att följa med till Idre. får jag skylla mig själver.


oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0