its my friday

så var man hemma igen då. efter lördagens roligheter. börjar med lite förfest hemma hos Sandra. alla blev vi riktigt fulla och glada, speciellt becka rå hahaha. Sen vid tio åkte vi vidare till tre stycken haga pojkar som typ spela nå wii-spel eller något haha. och jag och Linn ägde ju nästan boysen haha :D
Sen gick Sandra och Becka till hennes bror, för becka mådde inte bra alls. och då blev det jag och Linn! så vi drog oss vidare på en lokal fest som också faktiskt låg på haga. Riktigt kul var det! Träffa på någon allmän kille som visste vägen dit. och det var ju tur det. annars hade nog jag och Linn aldrig hittat haha.
Sen vid tre (tror jag) var festen slut och jag och linn hade ingen skjus. bara våra höga klackskor. så det gick ju itne att vandra hem till henne, även fast vi tänkte göra det.
Som tur var kom Linns mamma till undersättning. När vi kom hem till Linn, började vi laga massvis med macaroner och ååt sen somna vi på engång vid halv 4.

Man tänker inte så mycket på att ta kort, så de blev inga kort från festen men men.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0