it's snoow

nu är det verkligen vinter.det är ju just typiskt. jag som vill ha vår och redan börjat inhandla vår-skor liksom. Men jaja. Får väl vara såhär då.
Imorrse var det ju bara att gå upp till jobbet.. Eftersom man bor i skultuna så var det nästan inte alls plogat förän man kom in mot billsta typ. skultuna plogas väl sist eller något(haha).
Så vi kunde bara köra i 50-60. haha.
Efter jobbet drog ja mig in mot stan mot mitt n'joy. Jag och Pao skulle köra ett afro-dans pass. gick som smort! men fyfan vad svettigt det blev efter ett tag. så då var de skönt att ta den välbehövande duschen.
Efter fix oxh trix begav vi oss mot stugan där ja åt en för good kyckling sallad :D Sen kom jessica dit.:)
Vid halv 9 mötte vi upp Bella och Sandra. Och så gick vi på våran bio, som alltid varje söndag.
Det blev i taket lyser stjärnorna. Tänkte gå på den me karin, men vi är så sega för att träffas. Så ja kunde inte vänta längre.
Den var bra men för sorglig. Och depp! men jaja.haha
Och nu är jag hemmma och är förjävlit trött! kom hem kvart i tolv och har varit igång hela dagen. Och har sovit förlite ihelgen. Så nu är det bara att sova för min del.

Snoow! Dåli kamera - min mobil kamera.



Kommentarer
Postat av: karin

meh..

2009-02-09 @ 00:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0