onsdag

är hur trött som hellst just nu, när ja tänker på att jag ska upp klockan 6 imorgon. praktik. måste den vara så himmlans tidig. Åså vill jag ha dem där klack skorna från din sko, och jeans jackan och en väst och ååh jag hatar att vara kläd-galen. men så är det. och inte får jag köpa något heller även fast jag har pengar. känns hårt. hahah! ska ju nämligen med till idre. och då måste det sparas! sen har vi bokat en turkiet resa till i sommar också. de är bara för bra.

På torsdag åker jag. lite senare än de andra då. men de kommer bli as bra. kommer åka bil.
så snart lär ja väl tänka vad jag ska ha med mig och sådan. och helgen är på g. kan de bli bättre?

Ha det bra :D Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0