den tredje februari

happps då var jag hemma igen då. Är faktiskt hemma hos min moder. Vad konstigt det kan kännas att sitta vid en sådan här stor dator, när jag är van vid min lilla lap-top. Haha aja det funkar ju bra.
Idag var jag ju hemma från skolan. eftersom det var "idrottens-dag" och jag hade glömt betala in. så det blev inte bra.
Men ja hade ju en skön sovmorgon och vaknade halv 11. haha skönt var det. Sen vid halv 2 åkte jag in till stan och träffa moder och vi kolla runt och shoppa ända fram tills nu. Hitta mycke fina saker. typiskt derå. För jag måste börja spara mina pengar till en sak som ska hända ungefär vecka 11. hemlighetsfullt va.

Jag köpte iaf mina skor från dinsko. Fin fina va? riktigt snygga nu till våren som borde komma snart tycker jag.
Hon som sålde skorna till mig var riktigt snäll. Och hon visade i ett sorts häfte vila skor som skulle komma in våren 09. Och jag kan säga att de va inte lite fint. verkligen mycket fint och snyggt. Det blir mycket gladiator stuk iår igen kan jag säga. Nitar kommer det också vara ganska så mycket av.
Hehe aja nu ska jag gå och äta mat hejdå hejdå:)



mina skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0