min helg i kaos

Fredag; jag måste säga att min helg har jag inte fått en enda sekunds vila haha. först var det skola. sen åkte jag sandra o bella ner på staden för en shopping runda. sen gick ja och sandra vidare för att sola. som  vanligt har vi börjat göra det varje fredag haha. sen åkte vi vidare hem till sandra och var där ett tag. sen hämtade vi äntligen våra efterlängtade skor från top shop! dom passade perfeckt och var jätte snyggsa.
sen åkte vi hem till mig ett tag och lämnade lite grejjer. sedan vidare till Bella för att ladda upp inför en filmkväll. jag och Sandra hade hyrt en kärleks-film. för vi hade lust att gråta lite. men asso när vi väljer film blir det tydligen inte bra alls.
filmen var sämst och vi stängde av den och gick och la oss hahaha.

Lördag; på morgonen vaknade vi upp hemma hos Bella. åt frukost och sånt sen åkte jag och Sandra å jobba. samma jobb tider hade vi också. så vi träfades sedan på stan för att sola igen. haha. sedan fick vi verkligen springa till bussen. vi kämpade från oxen till min busshållsplatts. det är ganska så långt. men vi han precis! så svettiga som vi var åkte vi till skultuna. sprang och köpte en pizza att dela på. för vi hade inte ätit något alls på hela dagen. och sedan började vi duscha och fixa oss. lokalen vi hyrt skulle vi vara där 8. och vi kom lite efter 8. så det blev bra. I början var det ganska lungt. men sen kom fler folk. och helt plötslit var det helt fullt. för många och alla ville in. vi fick kriga hela kvällen för vilka som skulle ut och vilka som skulle vara inne. det var inte kul någonstans. sen vid 11 fick vi ut alla. och mina vänner fortsatta parta. men jag drog vidare med Emil erica och madde . han släppte av oss i stan och så :)
sen tog ja bussen hem vid kvart över 1. 
men lite rolit hade jag faktiskt en tag på festen. synd bara att det kom så himmlans många objudna..


de enda kortet på hela kvällen fick bli på oss.haha han knappast ta några kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0