övertext

idag så har jag det varit två lektioner i skolan. jag hade ett omprov. tror faktiskt det gick okej. efter det blev det mer pluggande. jag,bekca o linn behövde göra klart våran redovisning i naturkunskapen. det gick också bra haha.
efter pluggandet blev det att åka ner på stan och gymma! efter det gick jag och becka å mötte upp paola och vi gick hem och åt pankakor med glass hos becka. bara för göttassåe!
Sen blev det vidare och kolla på lägenhet med min papput. lägenheten var rymligt och jätte central. en del behövdes ju göras men med lite renovering ksulle det bli jätte fint faktiskt. men jag vet inte om det blir något.

Nu ikväll gick jag hemmåt till min mamma och vi kollla lite på tv å sådära. haha.
sen blev det hemmåt till lägenheten.
Upptäckte nyss att lilla Bianco var utelåst på våran ballkong. stackarn. han måste varit de ett tag, eftersom det var längesedan vi slängde ut en stol där som tog för mycket platts. hahahaha.nej stackars.

Och så typiskt asså. jag har fått ögoninflammation. ont ont. kommer ine gå till skolan om de blir värre asso.. helt röd. och så har min tungpiercing svullnad som tusan och det gör ännu ondare!hoppas på bättringsvägen haha.

aja nu ska vi gå och sova. är så trött. skönt med sovmorgon imörrn. börjar klockan 12.
Förästen så har jag filat ner mina naglar och målat på svartlack på det franska manikyret. det blev faktiskt bättre än innan eftersom mina naglar önder börjat växa. desutom saknar jag mina lackade naglar haha.

SOVGOTTTTÖö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0