praktik igen då

Har varit på praktiken idag. gillar det mer och mer. ja älskar dom jag jobbar med. så himmlans sköna människor asso. haha! Går inte en sekund utan att man skrattar. Och inte är det seriöst någonstans hahaha. Idga fick jag att göra hela dagen. Fast den första timmen satt jag och min "ledare" och kolla på bilder och drack kaffe haha. Sen fick jag gå runt och ta kort i hotell rummen osv för det skulle läggas ut på deras hemsida.
Sen titta Paola förbi också och kolla hur ja hade't :D <3
Sen nu vid ett drog jag hem. var kvar lite längre för å hjälpa till och duka på borden lite. aja.

Och så såg jag att HM har uppdaterat lite på deras hemsida. jätttte snygga skor som jag verklien vill ha.
Speciellt dom bruna till vänster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0