seg-tråki-dag.

vet inte varför men min dag har varit så dryg. seg och tråki. ja har sånna dagar iband och inte är det ofta heller. men ida var det en sådan.. som tex nyss skulle jag gå över gräsmattan för att komma till min ytterdörr. då går jag självklart rakt ner i en stor djup lerhög. självklart har jag på mig mina vita fina rena converse. dom är inte så vita och fina längre. snarare bruna. inte ett dugg fint någonstans.åh.
Det posetiva med idag är att jag har gymmat. märks att ja inte är lika duktig på det längre. förut gymma ja 3 gr i veckan. nu har jag inte gymma ordentligt sedan innan jul.herregud. men nu blir det ändring på det iaf. och nu måste jag verkligen plugga har ett omprov på onsdag.. shit vilken tråkig dag asso.

hoppas att ni har en bra dag iaf. och trampa inte i lerpölar nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0