tjejkvällern

Tjej-kvällern var verkligen jätterolig. Vi åt dipp med gröns och chips. sen körde vi ett spel. Gnksa komplicerat för mig. men de var iaf massvis me frågor och saker man skulle göra. Som tex bella fick en ditmålad mustach och Sandra fick doppa sitt huve i mjöl. Erica skulle sniffa i sig vitpeppar, den stackaren. och jag skulle hitta påen dikt på någon sekund. lyckades få ihop en välldigt dålig en kan jag ju säga mhaha. min var ganska lindrig endå. Nåja kul var det ju iallafaller.

Och idag sover jag ju fakiskt hemma för att jag jobbar imorrn. öpp tidigt. sen blir det manikyr och sedan gymmmma! skönt det ska bli.


Från nyår får duga hehe, men kanske lägger in från kvällern senare om jag orkar.
(bilderna ggår faktiskt att trycka upp)
PUSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0