typ min dag

obs: detta inlägg skulle jag lägga in igår klockan 12. men det blev något fel på bloggen så ja inte kunde lägga in det. Tur så låg det kvar i utkaset hehe.

Idag var jag och jobba till klockan halv 2 fick sedan sticka iväg snabbt till min manikyr tid inne istan. Förförsta gången gjorde jag det haha , tänkte att det måste ju prövas eftersom det var en julklapp haha. får vällse om det blir fortsättning på den saken. Lite långa blev det nog enligt min smak, men det blev endå helt okej.
Efter det blev det blev det shoppa lite snabbt i någon minut och sedan träffa Beckavför att gymma. Men det blev inge gym. det var nämligen stängt så typiskt tänkte vi. Så då var det bara att snabbt åka hem och äta sedan tagga inför Bio som Sandra drog med mig på haha :) kul ju. Först blev det någon film vid namn flyter eller något. den var helt okej, lite små roliug sådär haha. Efter det tänkte vi dra hemmåt. Men sen kom jag, sandra och paola med våra typiska idéer, nämligen se en till. så då var det bara att gå in i biosalongen igen hahaha! såg Twilight, eller hur man nu stavar. hade tänkt mig något helt annat, typ sagan om ringen stuk. Men nejrå den va helt annorlunda den var faktiskt jädrans bra måste jag säga. Och han-skådespelaren- var så jävla snygg. Både jag, Sandra och Paola blev helt madly in love. HAHA orka oss.

Efter det är typ nu. kom nästan hem nyss. helt trött. imorrn blir det jobba igen. så det är väll bara å hoppa ner i sängenrå.
Hade bra nu hörRnini.

In love:
                                        
Snyggve! Bilder tagna från Paola blogg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0