yes

Slutade tidit idag. redan klockan 1. Fast Sandra har Engelska B och slutar halv 3. så jag åkte hem nu för att hämta mitt bankkort sedan möta upp henne på stan så ska vi hyra film och lite sådant där skönt. För idag har både jag,Sandra och Bella varit hur sega som hellst i skolan. och Dom börjar bli sjuka. det är inte alls bra ju.
Men i vilket fall nu så är jag hemma och är vrål hungrig! Men jag vågar inte gå ner i mitt egna kök och äta. Jo de är så att vi fick ju någon vattenskada för ett rör hade sprucit i tvättstugan. Och nu ska vi renovera badrummet och tvättstugan. As fint blir det nog haha. Och så är det en ung kille som jobbar nu. Skämmit hahaha.

Aja nu ska jag snart kila till bussen. Pös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0