Britney Spears i Globen!-pop circus.

Igår var jag och Paola på Britney spears i globen som sagt. De kändes sjukt otroligt att se henne! Mina förväntningar var höga, och hon levde upp till dem.
Konserten börjar med att britney hissas ner från taket. De var synd bara att de var "playback" på alla låtar , förutom everytime som hon sjungde live. Annars skulle det varit perfeckt.
I slutet när womanizer kördes igång stod alla i hela globen upp och skrek/sjungde och dansa! Helt sanslöst kul :)
Våra plattser var också bra och vi hade laddat upp med en varsin britney tröja och popcorn och dricka.
Klockan lite över två på natten anlände jag hem helt slut.

en kort slutsats en otrolig pop circus!


Jag, när vi skulle hitta reda på våra plattser i globen.

Paola, vi letar fortfarande!Lägg märke till den alldeles för stora Britney tröjorna vi köpte haha!

Här kommer de lite bilder på Britney från konserten:





Här sjunger hon everytime.

Just nu sitter jag och lysnar bara på britney låtar. hon är bäst juu :D haha.



Kommentarer
Postat av: SimonLM

Fan va hon byter kläder då :)

2009-07-16 @ 00:10:21
URL: http://molander90.blogspot.com
Postat av: Maria

älskar henne! Otroligt bra är hon:)

2009-07-16 @ 21:10:25
URL: http://mariasstyle.blogg.se/
Postat av: Jannike - Mamma till Kevin

Såg henne i måndags.Otroligt bra.

2009-07-17 @ 16:19:36
URL: http://jankan18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0