Glasögonorm

Igår mådde jag bättre till kvällern, så jag fick skjus av modret in till Becks. Blev ingen filmkväll iaf. Vi satt ute på ballenkongen fram till klockan två och prata massa strunt. & lysnade på 90 tals musik, som typ spice girls och gammla brittan låtar. AS BRA! :D hahaha.
Planerade in lite inför veckan som kommer också. Linni fyller arton ju :) sen vet jag inte om jag ska med till rock off till Åland på fredag. vi får se hur det blir me det :)
Sen rent ut sagt däckade jag i Beckas säng, helt slut efterson jag knappt sov något natten innan.

Jahapp så nu är det semester för min del. så skööööönt! Och jag kommer vara ensam hela veckan hemma också, typiskt haha. men skönt känns det endå på något sätt.
Men en sak är lite negativt, jag kan inte laga mat! Allt blir bara bränt eller bara äckligt och konstigt? jaja. de blir nog bra.

Imorgon då. jag ska börja sätta igång med gymmandet igen. Jag & Becka har varit fööör dåliga med det. Förr i tiden gymmade vi tre gångner i veckan. Sedan när sommarlovet började, har det inte blivit av alls. men nu jäklar. huhu(Y).
Sen ska ja försöka fixa legg & boka tid för synundersökning. Hjälp.. uscho !

Tänk mig i glasögon, de är ju nästan för komiskt haha!


New me, glasögon orm. hihi nejdå, ja komer använda kontaktlinser ;) Mig i glasögon, no no.

I´m sorrry.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

visst :) mysig blogg du har! :)

2009-07-19 @ 21:42:48
URL: http://blackwedge.blogg.se/
Postat av: laila♥

MATDAGBOK? Kommentera ja eller nej i bloggen :) ♥

2009-07-19 @ 23:53:36
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0