Power meet!

Dagen började med att jag jobbade till klockan sju. Och då skulle jag vidare hem till Alex, där de andra var. Men först skulle jag ju naturligtvis hem till skultuna och byta om och göra mig i ordning. Riktigt stressande! fick till och med lov att måla mina naglar i bilen på g dit hahah.

Så vid 10 drog vi oss vidare till självaste powet meet då. På g dit åkte jag,sandra, mathilda och bella raggar bil med några killar, men vi blev utslängda HAHA! komiskt. så då fick vi traska vidare. Och kul hade vi ju. Fast ett tag regnade de som tusan så vi tog skydd inne på sjökrogen. och en komisk händelse efter vi varit där.  det var någon sådan där sak som stod och sålde langos,. Så jag och Sandra fick komma in dit och göra langos till kunder och ta betalt as komiskt :D ! HAHA.

Imorrse var de jobbet som gällde. Trode jag skulle dö. och de gjorde ja typ också. Mina kläder var fortfarande blöta från gårdagen, och ja kunde ju inte byta om eftersom jag sov hos t. så mysigt att stå i blöta kläder, frös juuu. men klockan tre fick ja åka hem. och när ja kom hem däcka jag i sängen, så skönt. Sen har ja träffat Karin en sväng också. Funderar på att dra till power ikväll också. Men nyktert altså. eftersom de blir jobbigt me jobbet:P Får väl se hur de blir med det.

Bilder kanske kommer upp sen, tror jag har supit bort min kamera också. typiskt :P min rosa kamera ju. haha jaja.
Lönen för den här veckan fick jag idag också. Så nästa vecka blir det IKEA & Ny TV som gäller :) Tove får bli min skjus till det :) ska förmodligen tillbringa några nätter hos henne nästa vecka, eftersom Daniel skulle jobba borta eller någon sådant. Perfekt tycker jag huhu.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och känna efter om jag orkar med en till kväll. Mitt paraply är också borta. hmm
Jaja ha en bra kväll bloggläsarna :) Puss.


Kommentarer
Postat av: Randy

Vad söt header du hade =)

2009-07-05 @ 20:22:48
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0