Halllåå!

Jaha torsdag då! fick sluta tidigt idag då. klockan 4 rättare sagt. Så jag har hunnit med att träffa Bella&Mika ett tag nere på staden, för lite shopping. men jag shoppade ingeting FAKTISKT. Ja börjar känna min pengakris komma närmare huhu.
Hann dessvärre inte träffa Karin, som jag ville. Eftersom hon kommit hem från London idag. Den jäkeln. JAg skulle nästan göra vad som hellst för en shopping dag i London. Man kanske ska ta sig någon helg dit? hihi. Man vet aldrig me mig.

Nudå. Sitter jag här, som vanligt med mina verkande fötter. Och funderar på hur döda dom kommer vara efter en hel power meet helg, med klack skor. Men det kommer säkert bli bra.
Ja just det, Power meet börjar idag och så håller det på tills på lördag. JAg bryr mig inte om att åka dit idag, för bilar intresserar inte mig på de minsta möjliga lilla vis. Tycker de alla ser likadana ut? jaja. Nee de får bli Imorrn istället. Det blir roligare så. Även fast jag möjligtvis inte ser en enda bil (haha) joda. Men förra årets power åkte jag till och med bil;) En rosa volvo, som var Lingons tror jag haha!

Nejmen vad som händer nu då. Inte de blekaste faktiskt. Förmodligen skulle kanske Karin hit :) sen får vi väl se. Jag ska lägga mig ute på baksidan och försöka få lite sol på mig ,innan den går ner. För jag hinner ju aldrig me att få se den nästan. usch va hemskt de lät :P haha. och ja överdrev också haha!

Förra årets power meet . riktigt jäva roli helg var det hih.

hahaha alla ser så fula ut :P


Men jaja. nu ska ja kila ut. pusss.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hur har din dag varit idag då? :D

2009-07-02 @ 21:18:08
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Vad bra, min har också varit bra :D

& eller hur, alla var grymt snygga ^^

2009-07-02 @ 22:19:19
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0