H e m m a ! -Sammanfattning av Halland.

Nu är vi hemma igen. Och våran tripp var b ä s t ! <3 Helt grymt kul hade vi. & Skönt och bra.
Finns så mycket vi gjorde och så, så jag orkar inte ta upp allt. Men kort & Gott så Sola, bada, bio, shoppa och gick på varbergs krogar. Grymt rolia. Måste bara tillägga att min och Paolas packning tog upp HELA bilen HAHA! Jag kan säga så här.. jag hade med mig 6 stycken jackor, och vi var borta i 4 dagar. Desutom användes ingen jacka, jo jeans jackan en kväll. haha mycke komiskt.

Nej nästa sommar blir det Halland (varberg) igen. Stugan var helt underbar också. Jag och Paola fick de största rummet. Men varsin stooor säng. Eller ja fick och fick, vi tog det.. hehe. Synd bara att vi fick leva ganska fattig bara för vi shoppa upp allt andra dagen. Men sånna är vi. på onsdagen efter klockan 12 fick paola lön, då sprang vi till bankomaten och hämta ut haha! Fast de behövdes ändå inge pengar på krogen. Alla bjöd huhu!

Hemresan idag då. Jo den gick väl helt okej. Förutom att de va en trafik olycka framför. Så vi fick stå i hundra år. Så alla gick ut ur bilarna. Några killar framför oss tog fram sol stolar och började sola liksom. haha!
Så nu är man hemma. Känns lite segt och så. Och rastlös är jag också. Men what to do. Hade tänkt mig att åka in på FM-festivalen ivkäll me mina vänner. Men mina bussar går CRAP, eftersom jag bor lite udda här i tunan. Men Imorgon blir det förmodligen bowling, öltältet,sjökrogen eller något sådant. Minns inte.

Men vill tillbakaaaaa. Roliga människor, miss it :D haha. kommer tjata sönder om den här resan ett tag framöver känns det som. haha nejdå :) Men slänger ut ett par bilder nedan då. Inte alla, för då skulle de bli översvämmat juuu.
Men lägger säkert in fler sen, Paolas kamera finns ju också.


Första kvällern i Varberg:)
Vi gick till stranden och upptäckte massa saker hih.



Vi hyrde cyklar varje dag, så vi tog oss snabbare in mot staden :)

Okej, det här är riktigt KOMISKT vill jag lova. Jag och Paola gick på bio. Och vi var HELT ensamma i hela bio salongen. Gissa om vi var högljuda. Måste ju passa på :D hahah. Annars blir vi jämt tillsagda, men inte nu!

Inne på favorit krogen på toan. Vet inte vad jag håller på med faktiskt huhu.

Några av våra skit rolia vänner vi hitta på huhu!

På G hemmåt. Blev lite trubbel&Kaos där ett tag.

Avslutar med en bild på Varbergs hav. För härlit :)

Nu ska jag gå och käka upp jordgubbarna i kylen. Bye < 3

Kommentarer
Postat av: bella

svar: tackar! :)

Du verkar ha haft det kuul!! :)

2009-06-26 @ 10:01:58
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0