jag är så roli ibland

Idag började jag jobba nio och skulle egentligen stängt klockan 7. Men jag fick sluta tidigare :) Super skönt. Så klockan fem kilade jag från jobbet. Åkte ner på staden istället, och inhandlade lite saker.bland annat The sims 3. HAHAHA orka mig seriöst, jag har aldrig köpt ett spel i hela mitt liv. Men det blev ett inpuls köp. Becka ba "kuul me the sims" jag " JAAA, jag köper de " hehe. Jag vet att jag kommer sitta med det en kväll, sen kommer jag ha tröttnat på det. Men jaja. Ja är så roli ibland.. Sen blev de nödvändiga köp som ny mascara och lite sådant crapo.


Nya köp,

Och en söt blus jacka.

Men nu snart kommer Paola en sväng :) så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Bella

Snygga inköp, se till så att du inte blir föör beroende av sims, haha ;-)

sv: borde kolla om jag hittade liknande, den var så söt den toppen :) Fint att ha när man är riktigt brun!

2009-06-16 @ 09:41:30
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0