Junitrofén

Ånej, jag börjar bli sjuuk.. TYPISKT! halsmandlarna svullar, huvudet gör ont och näsan rinner :) nice va.. Neeej. Hoppas verkligen det bli bättre till imorrn. För imorrn ska vi på för fest hos bella,sen KROGEN! wii :) fast vi måste gå dit till klockan tolv. För då är jag arton. huhu,kul.

Idag har det varit Junitrofén. Jag& min klass bjöds på pajj,bullar,saft och sådant av våran kontakt lärare. För vi slutar ju skolan på Torsdag. Riktigt trevligt, desutom kul att se alla olika skolor tävla. Mycket folk blev det också.
Efteråt trippa jag och mina vännor ner på stan, för en fika. Jag & Bella delade på en baugette. RIktigt gott. Och där satt vi nog i iaf tre timmar. Sen Kollade vi runt på stan lite. Skulle följt med Sandra och solat, men jag kände att jag är för sjuk ( hahaha )


Jag & Bella. haha fult kort

Jag & Sandra (Y)

Linni& Jag

Erican.

Sandra.(haha söt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0