Månday

då var det måndag igen. Det är den här veckan det händer lite grejer. Både min födelsedag&studenten. Inte för min del då, men för dem som tar den. Det ska bli rolit :)!
Idag är inte jag i skolan ,för vi inte har några lektioner. Eller jo kanske att vi har en. Men det är ingen som ska gå. Och då känns det inte så välbehövande att åka dit ensam heller. Säkert inställt endå haha.

Imorgon därimot, ska vi alla till skolan. För då är det Junitrofén. Alla kilar iväg till Löga och ser på studenternas utklädnings tävling, eller vad det är. Onsdag är det faktiskt skola. Torsdag avslutning för oss som inte tzr studenten & min födelsedag, tänkte ställa till med lite grillning och sådant med vännerna:) Sen fredag studenten. Lördag&Söndag jobba. Typiskt att man ska jobba efter studenten. Men what to do? Bara att bita ihop :P

Nu måste jag ta tag i min garderob&mitt rum. Min garderob är inte som vanligt om jag säger så. Kläder överallt. Men har inte hunnit städat ihelgen. Haft lite fullt upp ju..
Sen tänkte jag att jag kanske ska gymma och så måste jag till Bianco och hämta ut ett par skor.

Förästen är det normalt att få träningsverk av bowling? Hoppas jag inte är så klen:P



Imorrse var det faktiskt helt okej varmt, så jag åt min frukost där.

enkelt&Simpelt. En rosa randig tröja från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0