Dagar som vart

Känns som jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden. Kan beropå mitt jobb&att de jämt är saker som ska göras. Men de är gillart.

Så vart ska man börja nu då.. Onsdags! Blev det utgång med Becka, Sandra och Mathilda! Först pluto, sedan sjökrogen. Det blev riktigt lyckad kväll måste jag säga :)

Sjökrogen. Jag vet ser hemsk ut på kortet. men jag och vimmelbidler hör inte ihop tydligen haha!
Sandra är bara komisk hehe.

I torsdas. Jag jobbade( riktigt jobbigt att komma upp) sen sluta jag 4. Åkte och shoppa ett par jeans och några toppar. Sen hem till T och vi åkte vidare hem till Sandra&Alex :) Vid tolv åkte vi hem och sov. För jag skulle ju upp idag och jobba igen. huh. Men nu är det bara imorgon kvar. Sen så åker jag ju.

Och idag är det midsommarafton :D Fast inga planer än. Men det blir säkert jätte bra :D


Hitta bild från förra helgen, på sjökrogen. Jag och Thomas står vid baren haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0