de blev en utgång iaf

Då var man hemma igen, efter jobbet då. Kännner mig lite trött haha.
Igår blev de ingen pluggis hemma kväll. typiskt. Nej det blev party iaf. och mina cider är slut. så de blir kris till ikväll. för ja tänkte inte på att köpa nya idag. huuu otur otur. Men ja får väl lösa de på något sätt om det går..
För planerna var ju faktiskt KROGEN :D Pluto blir det. Jag vet att jag bra är 17 år, men ibland har man allt bra tur va;D
Så de blir min första krogen runda om det blir så :) verklien as kul! har sett framimot krogen så länge haha. Undra va jag ska ha på mig.
Igår var det iaf fest på oxbacken. de mesta människorna var vi från Idre sen var de lite annat folk också. Riktitg kul var det. så tanken var att för festa på samma ställe igen. och sedan dra sig til krogen. ja vill ha cider.

Men nu måstej ag nog hoppa in i duschen. så hejdddå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0