den tjugofjärde

Idag var de en himmlans lång dag iskolan! börja halv 9 och sluta fem. uäch. De är nämligen så att vi har börjat med Bild & Form. Det var faktiskt kul. Väldigt lång lektion bara hehe.
Vid 5 åkte jag med bussen in till stan och bestämde mig för att kolla runt lite och inför skaffa mig en kläning från H&M.
Vet inte vad jag tycker om den egentligen. men den var så himmlans fin så ja kunde inte låta bli den. Får se om den blir kvar. Sen köpte jag ett rött nagellack, efterosm min har varit slut ett tag.

Nu när jag kom hem så har jag pluggat lite halvt. har naturkunskaps prov på fredag. så de är väl välbehövande. Men det går segt. haha.
Hittar hela tiden på saker att göra mellan frågorna. Tex måla naglarna, kolla runt på bloggar/bdb, städa ja allt typ :P
och ja blogga. Men efter det här ilägget ska jag plugga in 20 frågor (Y) så inte hinner jag se desperet houswifes :/ men men. jag överlever nog ;) haha.

nu ska jag fortsätta plugga
Och så är jag avensjuk på Bella som åker till Thaianars land ikväll! Om man endå kunde följt med ju. Men hoppas du fåre riktigt varmt och skönt nurå, med en drink i handen på stranden.  hahha!


nyinköpt å Den är ju sommri :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0